کیبورد سریع Swype Keyboard - جزء 50 برنامه برتر اندروید در سال 2013 - نیازمند روت برای فعال سازی - نسخه جدید

کیبوردهای متعددی برای سیستم عامل محبوب اندروید معرفی شده اند که بهترین های آنها و به صورت گلچین در سایت قرار گرفته اند, حال نیز نوبت به معرفی نسخه کامل یک کیبورد فوق العاده زیبا و جذاب با نام Swype Keyboard است, که به همراه آموزش فعال سازی در لاکی پچر در ادامه مطلب آماده دانلود است. این کیبورد بیش از 300 میلیون کاربر در دنیا دارد و دارای سریعترین زمان تایپ در گینس است که می توان آن را یک کیبورد انقلابی و فوق العاده دانست, همچنین لازم است بدانید که این برنامه در سال 2013 جزء 50 نرم افزار برتر سال شناخته شده است که این موضوع محبوبیت و قدرت سوایپ کیبورد را مشخص می کند.

کیبورد قدرتمند سوایپ برای اندروید با پشتیبانی از زبان فارسی

در Swype Keyboard شما می توانید به جای لمس یک حرف و تایپ یک کلمه به صورت تک حرفی, حروف یک کلمه را بصورت پشت سرهم و بدون برداشتن انگشت خود از روی کیبورد تایپ کنید اگر هم حرفی را اشتباه تایپ کنید کیبورد به صورت خودکار آن را تصحیح می کند و کلمه صحیح را می نویسد. البته کیبورد TouchPal X نیز چنین قابلیتی را با دقت بالا در خود جا داده است. همچنین داخل دیتابیس این کیبورد تعدادی از لغات به صورت پیش فرض وجود دارند و کافی است شما قسمتی از لغت را بنویسید تا لغت به صورت کامل نمایش داده شود, اگر کلمه ای داخل دیتابیس برنامه نباشد با یکبار تایپ آن کلمه نیز به دیتابیس اضافه خواهد شد.

پشتیبانی از 71 زبان از جمله زبان فارسی و هوشمند بودن برای تشخیص لغات و سرعت فوق العاده بالا برای تایپ و سازگاری با انواع دستگاه های اندروید تبلت و گوشی و وجود تم های متنوع و قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از دیکشنری ها و لغات استفاده شده از مهمترین ویژگی های این کیبورد فارسی اندروید می باشد.

کیبورد اندروید سوایپ - Swype Keyboard نسخه کامل